V rámci naší služby používáme prvky z behaviorální ekonomie. A co je to behaviorální ekonomie? U jejího zrodu stáli dva psychologové - Daniel Kahnema a Amos Tversky. Tato poměrně ještě nová teorie tvrdí, že lidé jsou méně dokonalí než si myslíme. Děláme chyby a děláme je opakovaně. No a děláme je, i když víme, že je děláme. Lidé se například bojí více toho, že je kousne žralok, než že na ně spadne letadlo. Z hlediska pravděpodobnosti mají ale 30x větší šanci, že jim na dvorku přistane nějaký Jumbo Jet, než že se vrátí z dovolené o jednu nohu kratší.
Behaviorální ekonomii využíváme v rámci našich služeb z toho důvodu, že chyby, které díky ní děláme, nás v praxi a v životě můžou stát mnoho peněz. Často je na těchto prvních principech postavený marketing, který se nás následně díky šikovným akcím snaží o více věcí připravit, než nám přinést.