Základní čtyři stavební kameny, na kterých zakládáme naší spolupráci s klienty a kterých se držíme při obchodních případech.
Základní čtyři stavební kameny, na kterých zakládáme naší spolupráci s klienty a kterých se držíme při obchodních případech.
Při každé schůzce s našimi klienty si přejeme, aby si klient „něco“ odnesl. Aby každá schůzka s námi byla inspirativní a abychom klientům pomohli jak produktově, tak i v jejich přístupu k financím.
Díky prvkům z behaviorální ekonomie se snažíme více propojit svět finančních institucí s přístupem běžných lidí. Snažíme se idetifikovat špatné návyky našich klientů, na kterých finační instituce vydělávají. Předáváme klientům informace tak, aby byl pro ně finanční trh srozumitelnější a přístupnější.
Vzhledem k tomu, jak jsou v dnešním světě peníze důležité, chceme, aby se lidé o svoje finance zajímali a měli k nim úctu.
Jsme hrdí na to, když vidíme u našich klientů změnu ve vnímání financí. Když zkrátka vidíme hmatatelný posun a přinášíme jim větší klid a jistotu pro jejich budoucnost.
Odpovíme nejpozději do druhého pracovního dne. Těšíme se.